Erken gebelik belirtileri.

Kasım 12th, 2008

Kızlar 1,5 yıllık evliyim.Artık araştıra araştıra uzman olacağım bu konuda .Her ay bu belirtilere bakıp var mı yok mu diye kontrol ediyorum.Bir de siz bakın.
Adet gecikmesi(zaten bu olunca testlere başvuruyoruz)
İşte diğerleri:
Tansiyonda düşme
Mide bulantısı
Akıntıda artış
Karında şişkinlik,karıncalanma
Göğüslerde şişme(aynı zamanda göğüs uçlarının renginde koyuluk olabilirmiş)
Sürekli uyuma isteği
Yorgunluk
Halsizlik
Kokulara karşı hassasiyet
Çok sık idrara çıkma
Vücuttaki demirin artış ve azalışından dolayı ağızda metalimsi bir tat oluşması
Kipriklerin(özellikle alt kirpikler)birbirine girmesi.yani sağ sol çapraz hale gelmesi gibi

EVET BİLDİĞİM TÜM BELİRTİLER BUNLAR.BEN DE YOK AMA UMARIM SİZ DE VARDIR..Bu arada hepsi herkeste olmayabiliyormuş.Hamile arkadaşlar siz de bize hangi belirtileri yaşadınız yazar mısınız?

Tags: , ,

10 Responses to “Erken gebelik belirtileri.”

  1. Visitor Says:

    canım ben bu belirtilerden sadece göğüslerdeki hassasiyeti yasadım,adetime 1 hafta kala çok siddetli ağrıdılar üzerine yatamıyordum, onun dışında hiçbir değişiklik olmadı zaten diğer yaşananlar biraz psikolojik, çünkü bebekin döllenip rahime düşmesi adet tarihinden sonra ortalama 10 günü buluyo bu süreçtede bizim hissede bileceğimiz bi rahatsızlık yaşatmıyo, hatta ben ilk 15 gün çok rahat geçiyo hamileliğim diye kasılyordum:)))) ama 15 günden sonra dünyam karardı yaramaz hala rahat durmuyo, inşallah isteyen herkes en kısa zamanda kavuşur bu mutluluğa

  2. Visitor Says:

    canım doğruluk payını bilmiyorum ama ben bişey okumuştum hani adet günümüze birkaç gün kala rahimde bi açıklık hissederiz hani hava boşluğu gibi birkaç gün sonrada zaten adet oluruz. hamilelerde ilk belirtiler aynı adet belirtileri gibi olurmuş fakat bu açıklık olmazmış yaşayan bi arkadaş yazmıştı. bende 2,5 senedir istiyorum ama hala olmadı. dilerim hepimizin yüzü güler en kısa zamanda…

  3. Visitor Says:

    bende her ay hamilelik belirtisi yaşardım ama hepsi psikolojikmiş 2,5 yıldır kalamıyordum son adetime 1 hafta kala adet sancım başladı ama ara ara girip çıkıyordu ve hamileymişim benim hiç belirtim olmadı hamile kaldığımı öğrendikten sonra başladı uykuya eğilim,sık wc çıkma,kasıklarda ağrı ,göğüslerde ağrı o kadar öyle mide bulantım hiç olmadı olucak diyede birşey yok belirtilere takılı kalmayın hepsi adet günü geçtikten 1 hafta sonra başlıyor

  4. Visitor Says:

    Yorumlarınız için teşekkür ederim Hamileler.Dua edin ne olur biz de sizler gibi hamiş olalım:) Psikolojik olarak bir çoğumuz artık bu belirtilerin hepsini yaşıyoruz.Ama regl günü gelince hayal kırıklığı yaşıyoruz

  5. Visitor Says:

    ağzımda metalimsi bir tat normal mi?

  6. Visitor Says:

    bu baslik varrrrr zatenn

  7. Visitor Says:

    Banada erken gebelik teşhisi kondu ultrasonda kese henüz görünmediği için16 haziran son adet tarihim,bende adet öncesinde uykuya eğilim halsizlik ve iştahsızlık başladı birde yüzde farklı bir güzellik oluyor yani en azından bende oldu diğer 2 oğlumdada bunu yaşamıştım ve gerçektende adetim 2 gün geçince kan ve idrar testi yapıldı hamileymişim Rabbim bebek arzulayan herkeze en kısa zamanda nasip etsin

  8. Visitor Says:
    Alıntı:
    ebruli_30 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Banada erken gebelik teşhisi kondu ultrasonda kese henüz görünmediği için16 haziran son adet tarihim,bende adet öncesinde uykuya eğilim halsizlik ve iştahsızlık başladı birde yüzde farklı bir güzellik oluyor yani en azından bende oldu diğer 2 oğlumdada bunu yaşamıştım ve gerçektende adetim 2 gün geçince kan ve idrar testi yapıldı hamileymişim Rabbim bebek arzulayan herkeze en kısa zamanda nasip etsin

    arkadaşım erken gebelik teşhisi ne demek ben anlamadım açıklar mısın?

  9. Visitor Says:

    arkadaşlar ben 2 yıllık evliyim 1 yaşında oğlum var korunuyorum ama 3 haftadı mide bulantısı yorgunluk var adet gördüm ama mide bulantısı hala devam ediyor hafif bir şekilde.arabada sabah kalktığımda birde karnımın yani göbeğimin hemen yanında bir sertlik var sizce bir hmilelik olabilirmi??

  10. Visitor Says:

    arkadaşlar bendeki gebelik belirtilerini sizlerle paylaşmak istedim umarım yardımcı olrum akıntı.alt karında şişkinlik.sürekli gazlı olma hali.adet olacakmış gibi kasık ağrıları.meme uçlarında kaşntı.baş ağrısı oluyordu bende 1.5 yıllık evliyim evlendiğimiz günden beri korunmuyorduk olmuyordu doktora gittim enfeksiyon vardı idrar yollarında bende hamile olduğumu yeni öğrendm allah hepinize nasip eder inşallah birde yumurtlama döneminize dikkat edin yumurtlama döneminizde 1 gün aralıkla ilişkide bulunun

Leave a Reply

Kategori: Hamişlerden Haberler