Gonal F Kullanip Aşilama Ile Hamile Kalan Varmi Kizlar?

arkadaşlarım merhaba

ikinci aşılamaya start verdim ve 2 gündür gonal f iğne vuruluyorum. bu şekilde hamile kalan varmı aranızda yardımcı olursanız çok sevinirim…

Belki bunları da beğenirsin...

Bu yazıya toplam 10 tane yorum yapılmış.

  1. Visitor diyor ki:

    yokmu kimse yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  2. Visitor diyor ki:

    slm canım gonafen değilde klomen kullandım aşılama öncesi ilk aşılmam olmadı ikincisi oldu şuan 8 haftalık hamileyim sende inan ve umudunu hiç kaybetme

  3. Visitor diyor ki:

    tatlım daha önce yazışmıştık ilk aşılamanı olucaktın ama tutmamış malesef ama sıkmamaya çalış canını rabbim hayırlı zamanda nasip etsin soruna cvp veremicem malasef ama bu birkaç ay içinde kısmetse bende aşılamayı denicem sen hangi merkezde yaptırdın ilk aşılamayı ve iğne kullandınmı acaba?

  4. Visitor diyor ki:
    Alıntı:
    SABIRSIZ kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    tatlım daha önce yazışmıştık ilk aşılamanı olucaktın ama tutmamış malesef ama sıkmamaya çalış canını rabbim hayırlı zamanda nasip etsin soruna cvp veremicem malasef ama bu birkaç ay içinde kısmetse bende aşılamayı denicem sen hangi merkezde yaptırdın ilk aşılamayı ve iğne kullandınmı acaba?

    canım evet maalesef tutmadı ikinciye başladık şimdi hayırlısı olur inşallah ikimiz içinde…

    ben özel muayenehanede yaptırdım yumurta uyarıcı olarak menegon iğne kullandım çatlatma iğnesi kullanmadım kendiliğinden çatladılar arkadaşım

  5. Visitor diyor ki:
    Alıntı:
    buket52 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    slm canım gonafen değilde klomen kullandım aşılama öncesi ilk aşılmam olmadı ikincisi oldu şuan 8 haftalık hamileyim sende inan ve umudunu hiç kaybetme

    canım gonaphene i bende biliyorum kullandım ama o ilaç arkadaşım benim dediğim GONAL F iğne bu yani

  6. Visitor diyor ki:
    Alıntı:
    shoksheker kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    arkadaşlarım merhaba

    ikinci aşılamaya start verdim ve 2 gündür gonal f iğne vuruluyorum. bu şekilde hamile kalan varmı aranızda yardımcı olursanız çok sevinirim…

    selam canım.ben aşılama yaptırmadım ama gonal-f kullanarak hamile kalabildim.1.tur iğnelşerle hiç büyümemişti yumurtalıklarım.ama 2.turda çok iyi büyüdüler. zaten 2. turda da hamile kalamasaydım aşılama yapıcaktı dr. allahtan gerek kalmadı.stres yapma kendine oluruna bırak herşeyi.ben hiç kafama takmadım hayırlısı ne zamansa o zaman olsun dedim hep.bu güne nasipmiş.hayırlı haberlerinizi alırım inşallah.

  7. Visitor diyor ki:

    kıslar içinizi rahatlatmak için yazıyorum benim sağ tüplerim tıkalı üstelik rahimimde dönüklük var.bakın şimdi hamileyim.sıkmayın canınızı.inanın ben bunları hiç takmadım hep inandım önce allaha sonrada druma çok güvendim.

  8. Visitor diyor ki:

    canım bende aşılamayla hamile kaldım bahsetmiştim hatta sana.bende gonal f kullanmıştım.

  9. Visitor diyor ki:
    Alıntı:
    pretty women kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    kıslar içinizi rahatlatmak için yazıyorum benim sağ tüplerim tıkalı üstelik rahimimde dönüklük var.bakın şimdi hamileyim.sıkmayın canınızı.inanın ben bunları hiç takmadım hep inandım önce allaha sonrada druma çok güvendim.

    canım çok sağol ya umut oldun gerçekten

  10. Visitor diyor ki:
    Alıntı:
    eda1982 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    canım bende aşılamayla hamile kaldım bahsetmiştim hatta sana.bende gonal f kullanmıştım.

    evet canım hatırladım sağol

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>