Klomen kullanıp hamile kalanlar ya da kullanmaya devam edenler

Arkadaşlar ben de ilk defa bu ay klomen kullandım.Günde bir tane aldım.Yarın adetimden itibaren 9. gün.Doktor randevum var.Yarın yumurtam oluşur mu?Daha sonrasında neler yapılıyo hiç bir bilgim yok. Herhalde yumurtam gelişmezse geliştirmeye çalışacak.Gelişrse çatlamazsa çatlatmak için ilaçverecek di mi?Aşılama yaptırmıycam sadece yumurta takibi.Arkadşlar bu konuda bildiklerinizi ve hamile kalıp kalmadığınızı yazarsanız çok mutlu olurum.Ha bu arada doktor şimdilik klomeni günde bir tane verdi.Fazlası spermin girişini engelliyomuş yapısını bozuyomuş.E o zaman ne anladık o işten.Benim yumurtam gelişecek bu sefer de Spermin gücü yetmeyecek döllemeye.Birini yaparken biri yıkılıyorsa ben nasıl hamiş olcam.

Klomen kullanıp hamile kalanlar ya da kullanmaya devam edenler

Arkadaşlar ben de ilk defa bu ay klomen kullandım.Günde bir tane aldım.Yarın adetimden itibaren 9. gün.Doktor randevum var.Yarın yumurtam oluşur mu?Daha sonrasında neler yapılıyo hiç bir bilgim yok. Herhalde yumurtam gelişmezse geliştirmeye çalışacak.Gelişrse çatlamazsa çatlatmak için ilaçverecek di mi?Aşılama yaptırmıycam sadece yumurta takibi.Arkadşlar bu konuda bildiklerinizi ve hamile kalıp kalmadığınızı yazarsanız çok mutlu olurum.Ha bu arada doktor şimdilik klomeni günde bir tane verdi.Fazlası spermin girişini engelliyomuş yapısını bozuyomuş.E o zaman ne anladık o işten.Benim yumurtam gelişecek bu sefer de Spermin gücü yetmeyecek döllemeye.Birini yaparken biri yıkılıyorsa ben nasıl hamiş olcam.

Belki bunları da beğenirsin...

Bu yazıya toplam 31 tane yorum yapılmış.

  1. Visitor diyor ki:

    canım ben 6 ay kullandım yumurtalarımı geliştirdi ama malesef gebelik olmadı günde 2 tane alıyordum adetin 3 günü başlayıp 5 gün içiyordum.sonrada çatlaması için iyne yaptırıyordum .2 . aşılamamı bu ay yaptım aşılamadanöncede kullandım şimdi ayın 16 sını bekliyorum . eger sende sadece yumurta gelişimi yavaşsa mutlaka işe yarıyo .

  2. Visitor diyor ki:

    slm bende klomen kullanıyorum 7 aydır ama henüz sonuç alamadım bende klomeni kullanınca yumurta oluşuyor ve çatlıyor yani çatlama problemim yok ama olmuyor işte nedense zamanını bekliyor herhalde bakalım bu ay ne olacak inşallah hayırlısıyla olur çok bekletti beni bana dua edin arkadaşlar benim dualarım hepimiz için

  3. Visitor diyor ki:

    Bende 1 Ay Klomen Kullandim Ve O Ay Hamile Kaldim Cnm

  4. Visitor diyor ki:

    selam arkadaşlar. 6 ay öncesinde 3 ay klomen tadavisi gördüm bir sonuç alamadım o zamanki doktor yumurta takibi yapmamıştı.şimdi doktorumu değiştirdim tekrar klomen tedavisine başladık 2 ay oldu bu arada yumurta takibide yapılıyor yumurta çatlamamda bir sorun yok ama hamiş olamıyorum. yarın regli olmam gerekiyor bakalım ne olacak.

  5. Visitor diyor ki:

    merhaba canım bende 1 ayda günde 1sefer kullanarak hamile kaldım ama 2 aylıkken düşük yaptım merak etme sen moralini yüksek tut Allah’ın izniyle hamile kalırsın inşallah

  6. Visitor diyor ki:
    Alıntı:
    nilda kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben de ilk defa bu ay klomen kullandım.Günde bir tane aldım.Yarın adetimden itibaren 9. gün.Doktor randevum var.Yarın yumurtam oluşur mu?Daha sonrasında neler yapılıyo hiç bir bilgim yok. Herhalde yumurtam gelişmezse geliştirmeye çalışacak.Gelişrse çatlamazsa çatlatmak için ilaçverecek di mi?Aşılama yaptırmıycam sadece yumurta takibi.Arkadşlar bu konuda bildiklerinizi ve hamile kalıp kalmadığınızı yazarsanız çok mutlu olurum.Ha bu arada doktor şimdilik klomeni günde bir tane verdi.Fazlası spermin girişini engelliyomuş yapısını bozuyomuş.E o zaman ne anladık o işten.Benim yumurtam gelişecek bu sefer de Spermin gücü yetmeyecek döllemeye.Birini yaparken biri yıkılıyorsa ben nasıl hamiş olcam.

    bende günde 1 tane klomen kullandım daha sonra yumurta takibi yapıldı yumurtam 13. günde 21,5 mm oldu o gün pregly çatlatma iğnesi oldum ve 36 saat sonra ilişki önerdi ve şuan 5 haftalık hamileyim benim ilk denememde tuttu umarım sendede tutar.

  7. Visitor diyor ki:

    bende geçen sene dördünü ayda hamile kaldım ama sekiz haftalık kabli durdu bir sene ara verdim şimdi gene başladım ayın onaltısını bekliyorum birinci ayım duva edinn

  8. Visitor diyor ki:

    bebiş çok sevindim ALLAH sağlıkla kucağına almayı nasip etsin böye okuyunca acayip moral oluyor

  9. Visitor diyor ki:

    günaydın kızlar dün adet olmam gerekiyordu ama olmadım hala bana dua edin inşallah bebişim artık gelmeye karar vermiş klomen adet gecikmesi yapıyor mu bilginiz varmı

  10. Visitor diyor ki:

    kızlar merhaba, ben de bu ay klomen kullandım ve çarş aşılamam olacak..
    lütfen sonuçlarınızı benimle paylaşın, güzel haberlere o kadar ihtiyacım var ki
    umarım hepinizden de hayırlı ve olumlu haberler alırız

  11. ayşe diyor ki:

    bende 5gün süreyle klomen kullandım 7.günü çatlatma iynesi oldum bayağa ağrılarım oldu kasıklarımda ayın 10nu bekliyorum bakalım tutacakmı ha buarada bi kızım var ikincisi için mücadele veriyoruz

  12. ayşe diyor ki:

    arkadaşlar bu sitede soruları cevaplayacak bi dr yokmu çok iyi olurdu

  13. melek diyor ki:

    meraba arkadaşlar benim yumurtalarım çok tenbelmi yumurtlama yoktuu doktor bu ay klomenle progestoron verdii bide polic pluss acaba bu ay kalabilirmiyim

  14. melek diyor ki:

    ya ben kafayı yiyeceğim arkadaşlar aşılama oldum klomen kullandım ama bebek sahibi olamdım ve aşırı dercede kafama takıyorum adetlerimde çok düzensiz beynimde hep olacakmı olmayacakmı düşüncesiyle yaşıyorum ne yapmam gerkiyor lütfen bi cvp yazın

  15. naciye diyor ki:

    sadece klomenle hamile kalan varmı iğne vurunmadan

  16. nilgün diyor ki:

    ben ilk gebeliğimde ganophene kullandım 4 ay kalmadım ama bıraktıktan 2 ay sora kaldım şimdi 2.istiyorum klomen verdi dr.umarım tutarımm

  17. Zelos diyor ki:

    Slm arkadaslar bende klomen kulaniyorum 3.kez oluyoama Hic bir sonuc alamadim butun tahlillerimde normal esiminde ayni.adetimin 5.gunu icmemi soyledi doctor gunde 2tane iciyorum 5gun boyunca. Neden herkesinki farkli iciyorlar klomen bir Cesit degilmi yardimci olursaniz sewinirim .1haftada iliskiye girmemi soyledi. AMA olmuyor. Allah hayirlisini wersin Allah kismet etmesse olmuyor haplarin ignelerin faydasi yok.give Rabim kimseye evlat acisi vermesin cok Zor biseymis insan yasamiyinca bilmez. Ben 1yildir ewliyim cok Uzun dehil AMA merak ediyoruz yuce rabbim bunada bize yardim eder .

  18. Zelos diyor ki:

    Aranizda hic klomen le hamile kalan warmi ve kacinci icmesinde oluyo gebelik. Allahim ne olur herkese nasip et.

  19. pelda diyor ki:

    merhaba arkadaşlar ben 2yıllık evliyim başta aşılama yaptım tutmadı ama doktorumu değiştirdikten sonra klomen verdi günde 2 tane kullandım ve çok ii gitti yumurtam çatladı şuan 3 hafta oldu 4. haftayı bekliyorum test yapmak için bana dua edin inşallah hayırlı bi evlat sahibib olurum rabbim tüm isteyene nasip etsin

  20. ebruli diyor ki:

    mrb arkadaslar ben gecen sene 5 ay kullandm catlama ıgnesı vurldm yınede hamıle kalamadım bu ay baska bı doktra gıttım bu sefer 8 gen günde 2 kere kullandm dun doktr bana yumurtalar 3 tane dedı 24 mıl eg+er bu ay olursa ücüz olma ıhtımalı var dedı kızlar dua edn cok ıstıorum psıkolojım bozuldu cok zor bı durum

  21. admin diyor ki:

    moralini bozma herşeyin hayırlısı olsun. dilerim başta sen olmak üzere çocuk isteyen herkese allah sağlıklı, hayırlı güzel çocuklar nasip etsin.

  22. ebruli diyor ki:

    amın ınsallah allahım evlat ozlemı cekenlerın hepsıne versn

  23. ikra38 diyor ki:

    bende kullanmaya başladım klomen bugün son günüm ayın 4.de gideceğim bakalım doktora hayırlısı..

  24. ikra38 diyor ki:

    bir defa kullanıp iğne olmadan hamile kalan yok sanırım ben daha önce kürtaj oldum şimdide vermiyor allah böyle cezalandırıyor niye olmadığının sebebini bilmek daha acı veriyor insana emin olun..

  25. ebruli diyor ki:

    ıkracım ole deme canım allah herseyın hayırlısını versın eger bıze bır bebıs vermıosa bu bır ceza degıldır sadece sınav yumurtaya can veren allahım bıze bır bebısımı cok gorcek

  26. umut diyor ki:

    ben ılk ay hamıle kaldım

  27. mine diyor ki:

    mine ilaç kulanmzadn hamile kaldım 5 lık düşük yaptım.şimdide klomen kulanmaya başladım işalah birdaha düşük yapmam çoklu hamile kalırım diye korkuyorum

  28. kardelen diyor ki:

    ya arkadaşlar ben adetin 3.günü içtim klomeni sabah akşam ve 12.gün gittim doktora yumurtaların iyi olduğunu söyledi ama hamile kalmadım.benim adet düzensizliğim yok bu şansımı daha çok arttırırmı aca bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.

  29. sema diyor ki:

    arkadaşlar bende geçen ay kullandım klomen.Günde 1 tane ama bu gün 1 aylık bekleyişim son buldu. Bilmiyorum ne olacak 3 gün sonra gel dedi doktor rahim filmi çektireceğim. Anlamıyorum bu doktorları önce çektirsek rahim filmi ona göre tedavi yapsalar.İnşallah rahmimde bir problem çıkmaz. Hayırlısı artık Allah her isteyene versin çocuk.

  30. inci diyor ki:

    bende 2 aylık evliyim klomen kullandım dün doktora kontrole gittim doktor üç yumurtan güzel bir şekilde çatlama noktasına gelmiş hemen ilişkiye başlayın eşinle tam dört gün hiç aksatmadan yapın dedi kızlar bana dua edin .

  31. inci diyor ki:

    bir şey unuttum kızlar doktor çatlama iğnesine gerek yok dedi yumurtaların çatlama an meselesi ilişkiye gir aksatma çatlar dedi

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>