tüp bebekte negatif sonuç belirtileri!!!!

tüp bebek annelerine sesleniyorum lütfen cevap yazın …..
eğer sonuç negatifse testi yaptırmadan önce bir belirti pluyo mu muhakkak kanamamı olması lazım eğer kanama olmazsa nasıl anlaşılıyo teste kadar?tecrübesi olanlar hemen cevabınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler:)))))))))

Belki bunları da beğenirsin...

Bu yazıya toplam 8 tane yorum yapılmış.

  1. Visitor diyor ki:

    canım merhaba
    inşallah sonucun negatif değildir
    bal benim yumurta geliştirici iğneleri kullanırken nede toplamadan sonra(üstelik toplamada bir talihsizlik yaşadım kızlık zarım yırtıldı bir anda kanlara bulandı 2 kere anestezi aldım ) transferimde anestezi ile oldu ben hiç bir ağrı çekmedim sonrasındada ciddi aprılarımm olmadı ilk dört gün lekelenmem oldu ama dikişimden dediler çünkü dikiş attılar yırtılan zarıma sonra 9.gün 3 damla pembe kan geldi bir daha birşey olmadı ama sonuc negatif

  2. Visitor diyor ki:

    transferin 10. günden sonra idarar testi negatif se sonucda negatif demektir

  3. Visitor diyor ki:

    Canim Ben 3 .denemede şu An Için Başarili 10 Ayda 3 Denememdi.hepsindede Aynisi Olsu.bizim Açiklanamayan Inf.yani Kisacasi Negatif Ile Pozitif Arasinda Hiç Bir Fark Yoktu.bende Haif Ağrilar Kasilmalar .kanamalar Negatif Sonuçtan Yani Test Gününden 2 Sonra Oldu.
    Ikinci Denememde Olmayacak Negatif Dedim Ve Test Bile Yaptirmadim.bu Sadece Bir Histi.fakat 3.denemedede Ayni Durumda Idim.farkli Bir şey Bekledim Ama Olmadi Hani Farkli Bir Ağri,his Gibi.yada Ne Bileyim Bir Olay Gibi Negetif Dedim Yüzde Yüz ,fakat Kan Testi Yaptirmaliydim , Negatif çikacağindan O Kadar Emindimki Testten Sonra Yüzmeye Gidecektim.içime Mayomu Bile Giymiştim.fakat Durum Pozitifti.
    Negatif Ile Pozitif Arasinda Bir Belirti Farki Yok Tu.

  4. Visitor diyor ki:

    aktüel , beimde bi kaç akrabam tüp ile hamile kaldı onlarda herhangi bir belirtileri olmadından bahsetmişler herkezde aynı olmuyor sanırım .
    ben şimdi 2 denemeyi agustosta yapıcam çok ekrenmi sence?
    23 mayısta transferim olmuştu 4 haziranda negatif aldım

  5. Visitor diyor ki:

    Canım çok yakın bir arkadaşım 3. tüp bebek deneyimini yakınlarda yaşadı…İlk 2 sinde hiç bir belirti olmadı ama 3.denemede hemen bi kaç gün sonra hamilelik belirtileri yaşamaya başladı (gögüslerde sızlama,iştah artması,uykuya çok düşkünlük v.b.)…Şu an 1 aylık hamile…Ne kadar zor bir süreç olduğunu gördüm, inşallah sizlerde en kısa sürede bu mutluluğu yaşarsınız..

  6. Visitor diyor ki:

    belirtiler şaşırtıyor canım.hiç belli olmuyor.

  7. Visitor diyor ki:

    Hiç belli olmuyor bazen korkunç ağrılı geçiyor transfer sonrası,bakıyoruz sonuç pozitif,aynı durumda negatifi duyanlar da oluyor;ya da tam tersi.En kesin sonuç idrar değil,kan testi.

  8. Visitor diyor ki:

    belirtiler kişden kişiye değişiyor hiç belli olmuyor fakat transverin 10,günü yapılan idrar testinde 2,çizgi çok silik çıkıyo yani benim hep böyle oldu negatifte hiç çizgi çıkmadı pozitifte 2,çizgi çok silik çıktı.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>