yumurtalık kisti olup hamile olan var mı?

Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim. kontrolde sol yumurtalığımda 5 cm lik kist görüldü.
Doktor bebek büyüdükçe o küçülecek dedi dikkatli olmamı söyledi. Ben çok tedirginim.
Böyle bir şey yaşayan duyan bilen varsa ne yapmam gerekiyor lütfen yazsın.

Etiketler
çikolata kistim var hamileyim,kist varken hamile kalanlar,kist için doğum kontrol hapı kullanıp hamile kalanlar,yumurta kisti olup hamile kalanlar,ytmtrtalik kistiyle hamile kalan
Bu yazı 45 kere okundu.
  • Site Yorum

10 adet yorum var.

  1. Visitor diyor ki:

    ben kistle hamile kalan çok duydum canım korkulcak birşey olduğunu sanmıyorum. doğumla atıyormuşsun sanırım

  2. Visitor diyor ki:

    çikolata kisti mi canım?

  3. Visitor diyor ki:
    Alıntı:
    nihanf kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim. kontrolde sol yumurtalığımda 5 cm lik kist görüldü.
    Doktor bebek büyüdükçe o küçülecek dedi dikkatli olmamı söyledi. Ben çok tedirginim.
    Böyle bir şey yaşayan duyan bilen varsa ne yapmam gerekiyor lütfen yazsın.

    aynı cümleyi banada doktorum 5 haftalıkken söyledi ilişkiyi kesmemi ev işi yapmamamı söyledi şuan 18 haftalığız ve 2 hafta önce tamamaen eridi gitti hiç korkma eriyor sadece biraz dikkat et benim doktorum çok pipirikliydi dopler bile çektirdi bana ama tedbir bunlarınn hepsi

  4. Visitor diyor ki:

    canım sol yumurtalıgımda 6 cm ameliyat oldum 2 ay sonra gene oluştu 4 cm gene aynı yerde ama hamileyim yapılacak bişey yok bebegede zararlı olmazmış şuan 30 haftamdayım karnım büyüdükçe gözükmüyor ultrasyonda ama korkuyom adetim olmadıgı için sancım yok dogum sonrası tekrar aynı sancılarım olur diye çünkü zor günler yaşadım yada inş dogumla kaybolur bilmiyom bişey daha duydum sezeryan dogumdada alınıyormuş soracam dr canım yani senin yapacagın bişey yok 4 cm hamile kaldım herşey yolunda allaha şükür bana dr küçülür falan demedi inş dediğin gibi küçülür

  5. Visitor diyor ki:

    canım ama çok çeşit kistler var endometriozs dediler benimkine çikolata ama tam değilmiş

  6. Visitor diyor ki:

    sağ yumurtalığımda 2cm kist var su kesesi şeklindeymiş ve 5-6 cm geçmedikten sonra bi zararı yokmuş,kendi kendine patlıyormuş doğumda.

  7. Visitor diyor ki:

    çikolata kisti değil. hamielikle oluşan cinsten dedi çünkü 6 ay önce kontrole gitmiştim hiç bişi yoktu 🙁
    hepinize yorumlarınız için teşekkürler.doktor değil siz rahatlattınız biraz içimi.

  8. Visitor diyor ki:

    canım benim benim sag yumurtlağımda 3 cm kist varken doktor bana engel değil hamile kalabilirsin dedi. ve şuan hamileyim kistin herhangi bir olumsuzluğunu göremedim.. inşallahda olmaz. zaten doktor bana kist sadece ufak ağrı yapar dedi..

  9. Visitor diyor ki:
    Alıntı:
    nihanf kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim. kontrolde sol yumurtalığımda 5 cm lik kist görüldü.
    Doktor bebek büyüdükçe o küçülecek dedi dikkatli olmamı söyledi. Ben çok tedirginim.
    Böyle bir şey yaşayan duyan bilen varsa ne yapmam gerekiyor lütfen yazsın.

    üzülme canım bendede 5 haftalık hamileyken 5 cm. lik bir kist vardı. senin gibi pek ağır iş yapmıyopdum. bebek 8 haftalık olduğunda doktorun dediği gibi kist kaybolmuştu. bu kistler aslında bebeğin beslenip daha cabuk tutunabilmesi için oluşurmuş.bebek iyice yerleştikten sonrada kaybolurmuş genelde. bir dahaki randevunda kaybolduğunu göreceksin inş. allah yardımcın olsun.

  10. Dilosh diyor ki:

    Arkadaşlar merhaba benimde yumurtalığımda 5 cm lik kistim var hamile kalmaya çalışıyorum 5 aydır ama hala kalamadım benimki çok hızlı çoğalıyo tüp bebek tavsiye ediyolar ama biraz daha deniym diyorum. Bu ay adetim 4 gün gecikti ama çok ağrım var yumurtalığımda. Hamile kalırken de kistiniz ağrıdımı hiç sizin ?

Bir yorum bırak